Onlar TV’de gazeteci Barış Terkoğlu’na konuşan Bülent Arınç, CHP lideri Özgür Özel ile iki kez bir araya geldiğini belirterek bu görüşmelerin CHP’nin iç işleriyle ilgisinin bulunmadığını ifade etti.
Arınç, ilk görüşmenin Manisa’da hayatını kaybeden iki belediye başkanı için taziye amacıyla gerçekleştiğini, ikinci görüşmenin ise geleneksel iftar ve mevlit programına davet kapsamında yapıldığını söyledi.
Daha sonra Özgür Özel’in TBMM’deki makam odasına iadeiziyarette bulunduğunu belirten Arınç, bu görüşmede yalnızca Manisa ve Türkiye gündemine ilişkin değerlendirmeler yapıldığını kaydetti.
“CHP’NİN İÇ MESELELERİ KONUŞULMADI”
Kamuoyunda yer alan iddiaları reddeden Arınç, görüşmeler sırasında CHP’nin kurultay süreci veya parti içi gelişmelerin gündeme gelmediğini vurguladı.
Arınç, “Yemin ediyorum, CHP'nin iç meselelerine dair tek bir kelime konuşulmadı. Ben bu konulara hiç girmedim, Özgür Bey de büyük bir siyasi nezaket göstererek konuyu asla açmadı” ifadelerini kullandı.
Ayrıca görüşmede Kemal Kılıçdaroğlu hakkında olumlu değerlendirmelerde bulunduğunu belirten Arınç, siyasi tartışmaların tarafı olmak istemediğini söyledi.
“KILIÇDAROĞLU’NUN BANA ÖZÜR BORCU VAR”
Kemal Kılıçdaroğlu’nun açıklamalarına şaşırdığını dile getiren Arınç, eski CHP liderinin kendisi hakkında yanlış değerlendirmelerde bulunduğunu savundu.
Arınç, “Kemal Bey’in sözlerine çok şaşırdım. Hakkımda suizan ettiği için bana bir özür borcu olduğunu düşünüyorum” dedi.
KILIÇDAROĞLU NE DEMİŞTİ?
Kemal Kılıçdaroğlu, katıldığı bir televizyon programında Özgür Özel’in Bülent Arınç ile yaptığı görüşmeyi eleştirerek, CHP Genel Başkanı’nın AK Parti’nin önemli isimlerinden biriyle partinin sorunlarını görüşmesinin sorgulanması gerektiğini söylemişti.
Kılıçdaroğlu’nun bu açıklamaları siyaset gündeminde geniş yankı uyandırırken, Arınç’ın yanıtı tartışmayı yeni bir boyuta taşıdı.