ALANYA HABERLERİ

Başkan Özçelik, Genç MÜSİAD Alanya Yönetimini Ağırladı

Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, Genç MÜSİAD Alanya Şube Başkanı Mehmet Miraç Selçuk ve yönetim kurulu üyelerini belediyede ağırladı. Ziyarette gençlerin Alanya’ya yönelik hedefleri, projeleri ve şehrin geleceğine ilişkin görüşleri ele alındı.

Alanya Belediyesi’nde gerçekleşen ziyarette, genç girişimcilerin kent vizyonuna yönelik düşünceleri ve beklentileri üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.

GENÇLERİN HEYECANI VE HEDEFLERİ KONUŞULDU

Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Osman Tarık Özçelik, gençlerin Alanya’ya dair fikirlerini dinlemekten memnuniyet duyduğunu belirtti.

Özçelik, “Genç MÜSİAD Alanya Şube Başkanı Mehmet Miraç Selçuk ve Yönetim Kurulu üyelerini belediyemizde misafir ettik. Gençlerimizin Alanya’ya dair düşüncelerini, hedeflerini ve heyecanlarını dinlemekten büyük memnuniyet duydum.” dedi.

ZEYTİN FİDANI HEDİYE ETTİLER

Ziyaret kapsamında Genç MÜSİAD Alanya yönetimi tarafından Başkan Özçelik’e bereketin, barışın ve dayanışmanın simgesi olarak zeytin ağacı fidanı hediye edildi.

Başkan Özçelik, nazik ziyaretleri ve anlamlı hediyeleri dolayısıyla Genç MÜSİAD yönetimine teşekkür etti.

“ALANYA’NIN YARINLARINI BİRLİKTE İNŞA EDECEĞİZ”

Gençlerin şehrin geleceğinde önemli bir rol üstlendiğini vurgulayan Başkan Özçelik, Alanya’nın gelişimi için ortak çalışmaların süreceğini ifade etti.

Özçelik, “Alanya’nın yarınlarını gençlerimizin fikri, emeği ve gayretiyle daha güzelleştirmek için birlikte çalışmayı sürdüreceğiz.” ifadelerini kullandı.