Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk tarafından, Alanya'dan Çanakkale Cumhuriyet Başsavcılığı görevine atanan Dr. Ali Öztürk ile Antalya Adalet Komisyonu Başkanlığı görevine atanan Erhan Yılmaz için veda yemeği programı düzenlendi.
ALANYA PROTOKOLÜ BİR ARAYA GELDİ
Alanya protokolünün katılımıyla gerçekleştirilen programda, görev süreleri boyunca ilçeye sundukları hizmetlerden dolayı Cumhuriyet Başsavcısı Dr. Ali Öztürk ve Adalet Komisyonu Başkanı Erhan Yılmaz'a teşekkür edildi.
PLAKET TAKDİM EDİLDİ
Programda konuşan Kaymakam Şakir Öner Öztürk, her iki ismin de görev yaptıkları süre boyunca Alanya'ya önemli katkılar sunduğunu belirterek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.
Konuşmanın ardından Kaymakam Öztürk tarafından Cumhuriyet Başsavcısı Dr. Ali Öztürk ile Adalet Komisyonu Başkanı Erhan Yılmaz'a günün anısına plaket takdim edildi.
YENİ GÖREVLERİNDE BAŞARI DİLEĞİ
Veda programı, Dr. Ali Öztürk ve Erhan Yılmaz'a yeni görev yerlerinde başarı temennilerinin iletilmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.



