Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Kalkınma Ajansları Genel Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen Siber Vatan Programı finali, Hacettepe Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlendi.
Gerçekçi siber saldırı senaryoları ve canlı tatbikatlarla gerçekleştirilen 6 saatlik zorlu final mücadelesinde Türkiye'nin farklı bölgelerinden finale kalan 26 takım yarıştı.
Antalya, Burdur ve Isparta'yı temsil eden Serdengeçtiler Takımı, tüm rakiplerini geride bırakarak Türkiye birincisi oldu.
ALANYALI BERAT ÖCAL TÜRKİYE ŞAMPİYONU OLDU
Şampiyon Serdengeçtiler Takımı'nda yer alan Alanyalı Berat Öcal, elde edilen başarıyla ilçeye büyük gurur yaşattı.
Siber güvenlik alanındaki bilgi ve yeteneklerini finale taşıyan genç ekip, Türkiye genelindeki 25 bölgeyi geride bırakarak birincilik kupasını kazandı.
ÖDÜLÜNÜ BAKAN YARDIMCISINDAN ALDI
Şampiyon takımın ödülü, Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Oruç Baba İnan tarafından takdim edildi.
Kapanış programına Hacettepe Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmet Cahit Güran, Kalkınma Ajansları Genel Müdürü Ahmet Şimşek, Savunma Sanayii Başkanlığı ve STM'nin üst düzey yöneticileri de katıldı.
"25 BÖLGEYİ GERİDE BIRAKTILAR"
Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı (BAKA) Uzmanı Oğuzhan Ataman, gençlerin başarısını şu sözlerle değerlendirdi:
"Antalya, Burdur ve Isparta'dan gelen beş gencimiz, Capture the Flag yarışmasında Türkiye'nin 25 bölgesini geride bırakarak Batı Akdeniz'e büyük bir gurur yaşattı."
Ataman, başta Alanyalı Berat Öcal olmak üzere takım üyeleri Çağın Kayra Yıldırım, Enes Çelik, Seyfullah Polat ve Yiğit Barçın'ı tebrik ederek, "Bizim çocuklar Serdengeçtiler vazgeçmediler." ifadelerini kullandı.
Alanyalı genç Berat Öcal'ın elde ettiği Türkiye birinciliği, hem Alanya'da hem de Batı Akdeniz bölgesinde gurur kaynağı oldu.





