İYİ Parti Alanya İlçe Teşkilatı, Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu'nun çağrısıyla Ankara Tandoğan Meydanı'nda gerçekleştirilen "Bayrak Açıyorum" mitingine teşkilat mensupları ve çok sayıda Alanyalı ile birlikte katıldı.
İlçe Başkanı Hilmi Er tarafından yapılan yazılı açıklamada, Alanya'dan Ankara'ya giden partililerin meydanı dolduran yüz binlerle birlikte milli birlik ve beraberlik mesajı verdiği ifade edildi.

"TÜRKİYE SAHİPSİZ DEĞİLDİR"
Açıklamada, mitingde dalgalanan Türk bayraklarının milletin birlik ve beraberliğini, Cumhuriyet'in temel değerlerini, hukukun üstünlüğünü ve Türkiye'nin üniter yapısını temsil ettiği belirtildi.
Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu'nun mitingde yaptığı "Türkiye sahipsiz değildir" vurgusunun büyük destek gördüğü ifade edilirken, konuşmasındaki şu sözlere dikkat çekildi:
"Bugün burada parti yok, hizip yok, şahsi hesaplar yok. Bugün burada sadece Türkiye vardır."
"TÜRKİYE'NİN İHTİYACI ORTAK AKILDIR"
İYİ Parti Alanya İlçe Başkanı Hilmi Er, Türkiye'nin ayrışmaya değil birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyduğunu belirterek şu değerlendirmede bulundu:
"Türkiye'nin ihtiyacı ayrışma değil birlik, kutuplaşma değil ortak akıl, hukuksuzluk değil adalet, belirsizlik değil güven ortamıdır. Bu mücadelemizi Alanya'da da aynı kararlılık ve aynı inançla sürdüreceğiz."

"MÜCADELEMİZİ SÜRDÜRECEĞİZ"
Hilmi Er, İYİ Parti'nin Cumhuriyet'in temel değerleri, hukukun üstünlüğü, milli birlik ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün emanet ettiği Türkiye Cumhuriyeti'ne sahip çıkma anlayışıyla çalışmalarına devam edeceğini belirtti.
Açıklamasının sonunda Ankara'daki mitinge katılarak Alanya'yı temsil eden tüm teşkilat mensuplarına, kadınlara ve gönüllülere teşekkür etti.




